Agnieszka Kochańczyk
Kostiumograf i scenograf. Absolwentka ASP we Wrocławiu, kierunek: malarstwo.
Prowadziła warsztaty projektowania ubioru we współpracy z ASP w Gdańsku i LPP. Marzec-maj 2017 prowadzenia autorskich warsztatów projektowania ubioru na ASP w Gdańsku.
Założycielka Fundacji Piękne Drzewo.
Tomasz Kwiatkowski
Zajmuje się metodyką projektowania, ergonomią w projektowaniu i projektowaniem krytycznym. Jest członkiem Stowarzyszenia Projektantów Form Przemysłowych i Rady Naukowej Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej. Był współzałożycielem Pomorskiego Centrum Technologii w Gdyni i Grupy badawczej 01.
Małgorzata Popinigis
Fotograf, wykładowca ASP, Absolwentka Fashion Photography w Central Saint Martins w Londynie oraz Grafki ASP w Gdańsku. Zwyciężczyni konkursu “Art and Fashion” w kategorii fotografia modowa (Poznań '12) oraz “Najlepszych Dyplomów Projektowych”. Pracuje dla takich marek jak: Reserved, Cropp, Eva Minge, Łukasz Jemioł, Sony Music, Diverse.
“– Interesują mnie idee obecne w świadomości społecznej i ich wizualna tożsamość; Zagadnienia kreowania wizerunku i rozdźwięku między wizerunkiem, obrazem rzeczywistości a rzeczywistością. Szczególnie interesujące są dla mnie współczesne archetypy kobiecości i to w jaki sposób obraz (a zwłaszcza fotografia modowa) wpływa na ich kreowanie i utrwalanie. W pracy twórczej badam potencjał eksperymentu jako strategii mogącej generować alternatywy dla aktualnie przyjętych kanonów.”
Dominika Łukoszek
Doktor nauk humanistycznych, pracę doktorską pisała o modzie jako zjawisku kulturowym od okresu Rewolucji Francuskiej do czasów współczesnych. W swojej pracy badała, w jaki sposób powstaje moda i jak to zjawisko jest wyjaśnianie w badaniach nad modą. Studiowała w Poznaniu i w Wiedniu, a wyniki swoich badań naukowych prezentowała m.in. podczas konferencji w Mediolanie, Oksfordzie i Londynie. Obecnie pracuje jako analityczka dla brytyjskiej firmy oraz wspólnie z innymi badaczkami i badaczami mody współtworzy podręcznik z socjologii mody.
Krzysztof Śliwiński
Od ponad 17 lat specjalizuje się w marketingu strategicznym i operacyjnym w branży mody.
Jego główną domeną jest racjonalizacja procesów marketingu i sprzedaży, zarządzania i budowania wartości marek oraz projektów marketingowych.
Opracowuje i wdraża strategie marketingowe. Buduje, kreuje i inspiruje do działania i budowania przewagi konkurencyjnej zespoły marketingowe swoich Klientów oraz własnych firm.
Dostarcza unikalną wiedzę marketingową tworząc marki które stają się liderami na rynku.
Pomaga w efektywnym zarządzaniu kosztami marketingu dzięki czemu zwiększa wartość i rentowność przedsiębiorstw.
Jako dyrektor marketingu i doradca zarządu współpracuje m. in. ze spółkami notowanymi na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Wśród marek które zbudował na rynku polskim, a następnie europejskim znajdują się m. in. RESERVED, CROPP, HOUSE (LPP SA) CCC, LASOCKI, QUAZI, BOTI, SPRANDI (CCC SA) i wiele innych.
Manager Mai Włoszczowskiej – dwukrotnej Wicemistrzyni Olimpijskiej i Mistrzyni Świata w kolarstwie górskim, konsultant GLGroup.com oraz thirdbridge.com
Katarzyna Tusk
Magister Psychologii, założycielka bloga Makelifeeasier.pl oraz marki MLE Collection. Autorka książek "Elementarz Stylu" i "Make photography easier".
Agnieszka Flisikowska
Trener biznesu, Doradca, Mediator, Aktywny Coach (Life Coaching, Business Coaching), Aktywny manager HR (HR Manager firmy modowej Moodo Urban Fashion Mode), Wykładowca WSB, Absolwentka Pedagogiki UŁ, Akademii Coachingu i Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Właścicielka Firmy: „Uważności” Agnieszka Flisikowska.
Ewa Bujak
Absolwentka kierunku Edukacja Artystyczna ówczesnej krakowskiej Akademii Pedagogicznej. Stopień doktora uzyskała na ASP w Krakowie, na Wydziale Form Przemysłowych. Zawodowo zajmuje się projektowaniem tekstyliów użytkowych: ubioru, kostiumu, scenografii czy produktu tekstylnego. Specjalizuje się w zagadnieniach: tekstylia użytkowe oraz konstrukcja ubioru, prowadzi zajęcia z tego przedmiotu m.in. w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Tarnowie, współpracowała w tym zakresie z Wydziałem Form Przemysłowych ASP Kraków w ramach Otwartej Pracowni Mody. Poza pracą dydaktyczną zawodowo zajmuje się współpracą z firmami w zakresie projektowania tekstyliów, szkoleniami z konstrukcji ubioru czy rekonstrukcją kostiumów do filmów i przedstawień.
Patryk Wojciechowski
Urodzony w Gdańsku młody projektant. Otrzymał nagrodę Rektora za Najlepszy Dyplom ASP Łódź 2015. Zajął drugie miejsce w międzynarodowym konkursie Project Runway. W 2016 otworzył atelier w Warszawie. Obecnie prowadzi butik w Sopocie.
Damian Bossak
W życiu dąży do upraszczania procesów oraz znajdywania szybszych i bardziej efektywnych metod nauki. Zawodowo tworzy dział edukacji klienta oraz wprowadza i udoskonala strategie onboardingowe w Shoplo. Wcześniej swoje umiejętności pracy z klientem szlifował prowadząc serwis dla dystrybutora topowych marek fotograficznych.
Ania Obrycka
Absolwentka Filologii Polskiej oraz Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. W Shoplo zarządza zespołem Sprzedaży i Onboardingu klientów. Zanim dołączyła do platformy sklepowej, przez kilka lat zajmowała się sprzedażą usług rekrutacyjnych Pracuj.pl do największych firm w Polsce. Przywiązuje wagę do sprawnego budowania i utrzymywania relacji z klientami. Dba o wysoką jakość pracy, odpowiednie wsparcie podczas wdrażanie sklepów, dobrą komunikację z klientami, dzielenie się wiedzą i wzajemną inspirację.
Krystian Olszewski
Absolwent Prawa na Uniwersytecie imienia Adama Mickiewicza w Poznaniu. W Shoplo zajmuje się Wsparciem oraz Onboardingiem nowych klientów. Wcześniej wspierał klientów ecommerce m.in. w Zalando oraz koordynował zespół specjalistów obsługi klienta w jednej z dużych sieci telekomunikacyjnych. Uwielbia pracę z klientem, a w kontakcie z nim najbardziej ceni uczciwe, konkretne i stuprocentowo przedstawienie współpracy.
Izabela Disterheft
Prezes Zarządu Fundacji Interizon Prezes Zarządu Fundacji Interizon, koordynującej działania największego polskiego klastra ICT – Interizon, zrzeszającego ponad 100 firm i instytucji otoczenia biznesu. W latach 2013-2016 pełniła funkcję Dyrektora Gdańskiego Parku Naukowo – Technologicznego (GPNT). Wcześniej była kierownikiem Biura Obsługi Inwestorów w Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego, spółki odpowiedzialnej za rozwój gospodarczy Miasta Gdańska. Szkoli m.in. w zakresie opracowywania modelu biznesowego, a także sztuki prezentowania potencjału biznesu przed inwestorami, partnerami biznesowymi. Jest autorką i współautorką wielu inicjatyw i wydarzeń. Jest również mentorką (np. StartupHub Poland, czy w projekcie Lean in STEM). Zasiada w komisjach jurorskich (m.in. MIT TR_Innovators under 35, InnoLabs – projekt Horyzont 2020 ). Członkini Rady Programowej Koalicji na Rzecz Polskich Innowacji oraz leader grupy roboczej ds. Nowych Technologii. W grudniu 2015 roku wyróżniona medalem Prezydenta Miasta Gdańska za wspieranie lokalnej sceny startupowej. W 2017 roku dołączyła do grona Ambasadorów Startup Poland.
Joanna Staniszewska
Współzałożycielka effenex.com, brandmegood.eu, prezeska youll.be, mentorka, wykładowczyni, mówczyni.
Obszary kompetencji: komunikacja, budowanie relacji, rozwój osobisty, różnorodność kulturowa.
Specjalistka i doradczyni marketingu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Ekspertka w dziedzinie kreowania marki, Employer Brandingu, edukacji biznesowej i mentoringu. Założycielka i prezeska agencji marketingowej i doradczej you’ll specjalizującej się w działaniu na rynkach międzynarodowych i w nowych mediach.
Wykładowczyni studiów podyplomowych, dziennych i kursów Uniwersytetu Gdańskiego i Sopockiej Szkoły Wyższej i gościnnie uczelni zagranicznych. Trenerka, prowadząca prelekcje w języku polskim i angielskim. Szkoliła konsultantów czołowej międzynarodowej firmy doradczej, współpracowała z Ministerstwem Gospodarki w roli doradcy w obszarze nowoczesnej komunikacji. Publikuje artykuły i prace o tematyce marketingowej, komunikacji i HR.
Z sukcesem zarządzała znanymi markami polskimi i zagranicznymi, m.in. Diverse, GOLDWELL, KMS California. Jej najnowszy autorski projekt BrandMeGood, realizowany wspólnie z zespołem z Bombaju (rynek indyjski), otwiera granice marketingu na rynku europejskim dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw.
Na co dzień zajmuje się strategiami wprowadzania na rynek nowych marek, budowaniem i zmianą wizerunku istniejących, planowaniem promocji projektów krajowych za granicą i zagranicznych w Polsce. Misją jej zespołu w you’ll jest wsparcie klientów w rozwoju, poprzez praktyczne powiązanie celów biznesowych z wartościami i wykorzystanie ich dla wielowymiarowych korzyści.
Sabina Klechowicz
Specjalistka od wizerunku i visual merchandisingu. Znawca zasad i narzędzi VM. Doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek jak Cubus, Esprit, Reserved, House, Coccodrillo, Grey Wolf czy Homla. Współpracowała przy re-witalizacji marki Quiosque. Twórczyni autorskich witryn Reserved By Fashion Bloggers.
Wirtuoz witryn, mistrz stylizacji i wizerunku, coach kreatywny. Doradza firmom jak efektywnie zarządzać wnętrzem salonu, a witryną przyciągać klientów by sprzedaż i rozpoznawalność marki wzrastała . Autorka koncepcyjna i wykonawcza wielu warsztatów kreatywnych i modowych. Twórczyni jedynej na polskim rynku modowej konferencji „100% Retail & Fashion”. Współautorka cyklu artykułów „Salon szyty na miarę” o tym jak stworzyć salon idealny z odzieżą i bielizną. Obecnie pracuje jako projektant kolekcji dla marki Home&You.
Ireneusz Żeromski
Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem w obszarach sprzedaży bezpośredniej.
Kilkanaście lat pracy na stanowiskach kierowniczych w markach odzieżowych. Wiceprezes i członek zarządów spółek Etos S.A. i Bytom S.A. odpowiedzialny za rozwój i działanie sieci sprzedaży marek Diverse i Bytom. Specjalista od zarządzania, budowania sieci sprzedaży bezpośredniej, projektów motywacyjnych i działań wspierających sprzedaż.